برندسازی

Branding

برند تصویر یا نمادی است که مصرف کنندگان وقتی با محصول یا خدمات خاص در ارتباط هستند ، آن را از دیگران متمایز می کند. به زبان ساده تر وظیفه برند جدا نمودن یک نام و نشان خاص از دیگر رقیبان مشابه آن برند از نگاه مصرف کنندگان است.

با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید

تبلیغات

Advertising

تبلیغات عبارت است از برقراری ارتباط با کاربران یک محصول یا خدمات به منظور آگاه سازی یا ترغیب آنها به وسیله رسانه های موجود و تبدیل آنها به مشتریان محصول یا خدمات ترویج شده می باشد.

با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید

بازاریابی

Marketing

بازاریابی فرایند جذب افراد به سمت محصول یا خدمات شرکت شما است. این امر از طریق تحقیقات بازار ، تجزیه و تحلیل و درک منافع مشتری ایده آل شما اتفاق می افتد. بازاریابی به همه جنبه های یک تجارت ، از جمله توسعه محصول ، روش های توزیع ، فروش و تبلیغات مربوط می شود.

طراحی و ساخت وب سایت اینترنتی

وب سایت پایه و اساس تعالی بازاریابی هستند. یک سایت باید به خوبی با کاربران ارتباط برقرار نماید و آنها را به سمت برطرف نمودن نیازشان هدایت و و از سوی دیگر صاحب سایت و کسب و کار را به سمت یک فروش موفق هدایت می نماید. ایران اینترویو با دانستن این موضوع در یک فرآیند کاری منسجم اقدام به راه اندازی یک سایت کاربردی برای مشتریان خود می نماید.

بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)

از طریق بهینه سازی موتورهای جست و جو در وب سایت و خارج از وب سایت خود، قادر خواهید بود ترافیک جستجوی ارگانیک را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید. از این طریق مخاطبانی که به دنبال محصول یا خدماتی هستند که شما نیز آن را ارایه می نمایید، قادر خواهد بود در جستجوی اینترنتی خود به سرعت به سمت سایت شما هدایت شود.

بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو که امروزه آن را با (اد وردز) یا تبلیغات کلمه ای می شناسند. این امکان را فراهم مینماید تا مخاطبان واجد شرایط را در یک بازه زمانی کوتاه به سمت سایت شما هدایت نماید. در این روش با پرداخت پول به موتورهای جست و جویی مانند گوگل آنها شماره را در بالای صفحه نخست  جستجو قرار می دهند. تا مشتریانی که به دنبال خدمت یا محصول شما هستند در اولین فرصت به سایت شما مراجعه نمایند.

شبکه های اجتماعی

توزیع محتوا، ایجاد سرنخ از مشتریان بالقوه، نظر و افکار سنجی ، بهینه سازی شبکه فروش، جذب و ایجاد مشتریان جدید، ارتباط مداوم با مخاطب و مشتریان و صدها مزیت دیگر نتیجه حضور هوشمندانه در یک شبکه اجتماعی درست می باشد. گروه ایران اینترویو با داشتن سال ها تجربه در این حوزه این امکان را فراهم می نماید که برند و فروش خود را در شبکه های اجتماعی ارتقاء دهید.

بازاریابی محتوا

تولید و توزیع محتوای آموزشی و سرگرم کننده یا قانع کننده در چندین قالب برای جذب و یا حفظ مشتری است. با پیشرفت جایگاه وب سایت و شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا ، چگونه می توانید داستان برند خود را بگویید؟

گروه ایران اینترویو تلاش می کند جایگاه شما را در وب سایت و شبکه های اجتماعی ارتقاء و ارتباط شما با مخاطبان و مشتریان را تثبیت نماید.

بازاریابی خلاقانه (Guerrilla marketing)

اساس بازاریابی خلاقانه جلب توجه مخاطب از راه کاری غیر معمول است. به گونه ای که مخاطبان را سورپرایز نماید و نظر آنها را به سمت خدمات یا محصول شما جلب نماید. بازاریابی خلاقانه در فضای اینترنتی و هم در دنیای واقعی امکان پذیر است. برگزاری ایونت یا ماکت های بزرگ از محصول با نگاه متفاوت یکی از راه کارهای بازاریابی خلاقانه می باشد.

گزارش و تحلیل

تهیه گزارش و تحلیل اطلاعات به دست آمده یکی از مهمترین اقداماتی است که در فرآیند کاری حتما باید انجام گیرد. تهیه گزارش از مجموعه اقدامات انجام شده در فرآیند برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در بازه های زمانی مشخص و تحلیل آنها این امکان را فراهم می نماید تا کاستی ها و اشتباهات گذشته شناسایی و اقدامات لازم به منظور اصلاح و ارتقاء کسب و کار فراهم گردد.

 

با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید

روابط عمومی

Public Relations

روابط عمومی یا روابط رسانه ای یک فرآیند ارتباطی استراتژیک است که باعث ایجاد روابط متقابل بین سازمان و عموم مردم می شود. با انجام درست روابط عمومی برند در بین مردم دارای اعتبار مثبت می گردد و در شرایط بحران از شهرت سازمان و برند دفاع می نماید.

مجموعه اقداماتی که در فرآیند روابط عمومی انجام می گیرد.

* تولید خبر

*همکاری های رسانه ای

* انتشار خبر از طریق مطبوعات چاپی و اینترنتی

* موقعیت یابی رسانه ای

* برگزاری رویداد و کنفرانس های خبری