برند تصویر یا نمادی است که مصرف کنندگان وقتی با محصول یا خدمات خاص در ارتباط هستند ، آن را از دیگران متمایز می کند. به زبان ساده تر وظیفه برند جدا نمودن یک نام و نشان خاص از دیگر رقیبان مشابه آن برند از نگاه مصرف کنندگان است.

خلق نام و نشان تجاری
انتخاب نام و طراحی نشان (لوگو) یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات است که در ابتدای راه اندازی هر کسب و کاری باید انجام شود. زیرا تغییر یا اصلاح آن در آینده کسب و کار امری غیر ممکن یا بسیار سخت می باشد.

هویت بصری
هویت بصری عبارت است از استاندارد سازی هر آنچه که از یک برند قابل رویت است، رنگ، ابعاد، فونت و نسبت ها، در حقیقت دومین قدم بعد از خلق نام و نشان تجاری، تدوین هویت بصری می باشد.

ست سازمانی
پس از آنکه استانداردهای هویت بصری سازمان مشخص شد، نوبت به ست سازمانی می رسد. کارت ویزیت، سربرگ، پاک نامه و… و هر آنچه به صورت چاپی یا غیر چاپی مخاطبان رویت خواهند نمود. در این قسمت خلق می شود.
با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید
تبلیغات
Advertising
تبلیغات عبارت است از برقراری ارتباط با کاربران یک محصول یا خدمات به منظور آگاه سازی یا ترغیب آنها به وسیله رسانه های موجود و تبدیل آنها به مشتریان محصول یا خدمات ترویج شده می باشد.

کلیپ و تیزر تبلیغاتی
ساخت تیزر و کلیپ یکی از متداول ترین و تاثیرگذارترین روش های تبلیغات می باشد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخاطب را با محصول و خدمات ما آشنا می نماید.

عکس تبلیغاتی
عکس یکی از پرکاربردترین راه کارهای تبلیغاتی می باشد که در تمام رسانه شامل مجله، وب سایت، بیلبرد، کاتالوگ و… کاربرد دارد.عکس مخاطب را جلب می کند تا پیام مورد نظر ما را لحظه درک کند.

گرافیک تبلیغاتی
برقراری ارتبط و انتقال پیام با هدف معرفی محصول، خدمات و برند از طریق خلق اثر به وسیله ترکیب لایه های رنگ، عکس، نوشته و خطوط وسیله اصلی گرافیک تبلیغاتی است.

غرفه های نمایشگاهی
نمایشگاه فرصتی است که در آن صاحبان محصول و خدمات می توانند به طور مستقیم با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. جایگاه برند خود را ارتقاء و فروش خود را انجام دهند.

محتواهای تبلیغاتی
پس از آنکه فیلم،عکس و گرافیک مخاطب را جذب نمود. در فرصت کافی مزایای محصول و خدمت توسط متن خوب برای او تشریح می شود تا مخاطب آگاهانه اقدام به سفارش نماید.

چاپ
چاپ تمام تلاش های صورت گرفته در فرایند تولید که محتوای تبلیغاتی را به نمایش میگذارد. کاتالوگ، بیلبرد، ست اداری و… به وسیله یک چاپ خوب مخاطب را تبدیل به مشتری می نماید.
با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید
بازاریابی
Marketing
بازاریابی فرایند جذب افراد به سمت محصول یا خدمات شرکت شما است. این امر از طریق تحقیقات بازار ، تجزیه و تحلیل و درک منافع مشتری ایده آل شما اتفاق می افتد. بازاریابی به همه جنبه های یک تجارت ، از جمله توسعه محصول ، روش های توزیع ، فروش و تبلیغات مربوط می شود.

طراحی و ساخت وب سایت اینترنتی
وب سایت پایه و اساس تعالی بازاریابی هستند. یک سایت باید به خوبی با کاربران ارتباط برقرار نماید و آنها را به سمت برطرف نمودن نیازشان هدایت و و از سوی دیگر صاحب سایت و کسب و کار را به سمت یک فروش موفق هدایت می نماید. ایران اینترویو با دانستن این موضوع در یک فرآیند کاری منسجم اقدام به راه اندازی یک سایت کاربردی برای مشتریان خود می نماید.
بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)
از طریق بهینه سازی موتورهای جست و جو در وب سایت و خارج از وب سایت خود، قادر خواهید بود ترافیک جستجوی ارگانیک را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید. از این طریق مخاطبانی که به دنبال محصول یا خدماتی هستند که شما نیز آن را ارایه می نمایید، قادر خواهد بود در جستجوی اینترنتی خود به سرعت به سمت سایت شما هدایت شود.


بازاریابی موتورهای جست و جو
بازاریابی موتورهای جست و جو که امروزه آن را با (اد وردز) یا تبلیغات کلمه ای می شناسند. این امکان را فراهم مینماید تا مخاطبان واجد شرایط را در یک بازه زمانی کوتاه به سمت سایت شما هدایت نماید. در این روش با پرداخت پول به موتورهای جست و جویی مانند گوگل آنها شماره را در بالای صفحه نخست جستجو قرار می دهند. تا مشتریانی که به دنبال خدمت یا محصول شما هستند در اولین فرصت به سایت شما مراجعه نمایند.
شبکه های اجتماعی
توزیع محتوا، ایجاد سرنخ از مشتریان بالقوه، نظر و افکار سنجی ، بهینه سازی شبکه فروش، جذب و ایجاد مشتریان جدید، ارتباط مداوم با مخاطب و مشتریان و صدها مزیت دیگر نتیجه حضور هوشمندانه در یک شبکه اجتماعی درست می باشد. گروه ایران اینترویو با داشتن سال ها تجربه در این حوزه این امکان را فراهم می نماید که برند و فروش خود را در شبکه های اجتماعی ارتقاء دهید.


بازاریابی محتوا
تولید و توزیع محتوای آموزشی و سرگرم کننده یا قانع کننده در چندین قالب برای جذب و یا حفظ مشتری است. با پیشرفت جایگاه وب سایت و شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا ، چگونه می توانید داستان برند خود را بگویید؟
گروه ایران اینترویو تلاش می کند جایگاه شما را در وب سایت و شبکه های اجتماعی ارتقاء و ارتباط شما با مخاطبان و مشتریان را تثبیت نماید.
بازاریابی خلاقانه (Guerrilla marketing)
اساس بازاریابی خلاقانه جلب توجه مخاطب از راه کاری غیر معمول است. به گونه ای که مخاطبان را سورپرایز نماید و نظر آنها را به سمت خدمات یا محصول شما جلب نماید. بازاریابی خلاقانه در فضای اینترنتی و هم در دنیای واقعی امکان پذیر است. برگزاری ایونت یا ماکت های بزرگ از محصول با نگاه متفاوت یکی از راه کارهای بازاریابی خلاقانه می باشد.


گزارش و تحلیل
تهیه گزارش و تحلیل اطلاعات به دست آمده یکی از مهمترین اقداماتی است که در فرآیند کاری حتما باید انجام گیرد. تهیه گزارش از مجموعه اقدامات انجام شده در فرآیند برندسازی، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی در بازه های زمانی مشخص و تحلیل آنها این امکان را فراهم می نماید تا کاستی ها و اشتباهات گذشته شناسایی و اقدامات لازم به منظور اصلاح و ارتقاء کسب و کار فراهم گردد.
با پیوستن به خبرنامه از جدیدترین مقالات منتشر شده مطلع شوید
روابط عمومی
Public Relations
روابط عمومی یا روابط رسانه ای یک فرآیند ارتباطی استراتژیک است که باعث ایجاد روابط متقابل بین سازمان و عموم مردم می شود. با انجام درست روابط عمومی برند در بین مردم دارای اعتبار مثبت می گردد و در شرایط بحران از شهرت سازمان و برند دفاع می نماید.
مجموعه اقداماتی که در فرآیند روابط عمومی انجام می گیرد.
* تولید خبر
*همکاری های رسانه ای
* انتشار خبر از طریق مطبوعات چاپی و اینترنتی
* موقعیت یابی رسانه ای
* برگزاری رویداد و کنفرانس های خبری